Tuesday, October 2, 2007

secebis harapan cuma


aku mulakan dengan Al-fatihah....amin....semoga kehadiran laman ini membawa seribu keberkatan kepada aku dan juga sahabat-sahabat yang melayari blog ini.......terima kasih kepada sahabat aku yang banyak memberi tunjuk ajar dan khidmat nasihat percuma.....thank you daun kelapa.......aku harap kita akan sama-sama mengambil manfaat diatas kalahiran aku di alam siber ini......segala apa yang ada di sini adalah untuk di kongsi bersama,segala ketaksiran yang berlaku haraplah di ampun serta aku perlukan tunjuk ajar dari kalian dari masa ke semasa......

2 comments:

faridmw said...

salam..
salam perkenalan.,,.
mcm kenal...
selamay berpuasa..moga tak masuk internet selalu....

azidul awfa said...

insyaAllah......apa salah nya kalo selalu pun,untuk dakwah kan.....hahaha